جهت دریافت رایگان آخرین تورها در ایمیل خود عضو شوید.

خاطرات کوش آداسی

آقای حمید جوان تبار

در اولین سفرم به ترکیه در شهر کوشا داسی با چند تا از دوستان برای خرید رفتیم .از اونجایی که خانومها دقیقاً مراکز خرید و برند ها رو خوب می شناسند ، قبل از سفر زیر و بم همه جاهایی که برای خرید باید میرفتند رو درآورده بودند. خوشبختانه در کوشاداسی یک مرکز خرید به نام سوکه وجود داره که تمام برندها و غیر برندها در اونجا وجود داره . یک شهری واسه خودش . خلاصه یک روز صبح از هتل بعد خوردن صبحانه راهی سوکه شدیم . رفتیم جلوی هتل تو ایستگاه منتظر دلموش موندیم ، یادم میاد دو تا یا سه تا ایستگاه رفتیم تا رسیدیم به سوکه...

خانم پگاه آقا اکبری

با تور رفته بودیم کوش آداسی هتل پانوراما هیل و همه چی عالی و دل افروز بود.روزا آفتابی و گرم و شبا هم نقره ای و مهتابی همه چی خوشحال پیش میرفت و حسابی خوش میگذشت یکی از شب ها زمان صرف شام بود و اونشب آشپز خانوم زحمت کشیده بودن و سالاد شیرازی زده بودن در حد لا لیگا حالا از کجا بلد شده بودن و فردا روز اونم به اسم ترکیه ثبت نشه...

خانم گلناز بیرمی

وقتی آگهی خاطره نویسی شباویز را دیدم تمام سفر یک هفته ای خاطره انگیزم به کوش آداسی که 27 خرداد 1396 انجام شد ، در یک لحظه جلوی چشمانم ظاهر شد ، سفری که یاد و خاطره اش در ذهنم من و اعضاء خانواده ام همیشه باقی خواهد ماند. شاید خاطره من برای من و خانواده ام به یک هفته ای پر از شادی و هیجان و انرژی و استراحت و در یک کلام هفت روز زندگی لاکچری را تجربه کردیم جالب باشد...

خانم سولماز شجاعی

خاطره بیاد ماندنی من نخوردن کیک تولدم هست.ماجرا از این قرار بود که پارسال حوالی عید فطر بود که عشقم یهویی با گرفتن تور کوش آداسی سورپرایزم کرد . ما در طول این مدت آنقدر با برنامه های متنوع و جالبی که تور طراحی کرده بود غرق خوشی شده بودیم که روز تولدم 20 تیر یادم رفته بود و عشقم اون روز گفت که لیدر مثل شبهای قبل برنامه تفریحی گذاشته و قراره که به محوطه تفریحی هتل برویم .

آقای احمد محمدی

خاطرات سفر خانوادگی من مربوط می شود به هفته ی آخر خرداد ماه سال 94 که تور شهر کوشی آداسی رو از آژانس شباویز خریدم. صبح ساعت 4 رسیدیم فرودگاه ازمیر. خسته بودیم . وقتی وارد سالن ترانزیت شدیم دیدیم آقایی که تابلوی HOPE GROUP دستش هست منتظر ماست....