جهت دریافت رایگان آخرین تورها در ایمیل خود عضو شوید.

خاطرات مارماریس

آقای وحید رجایی

روز دوم اقامت در مارماریس با انتخاب تور سافاری در حالی که یک ماشین کامل در اختیار اکیپ خودمون بود و لیدر تور هم در ماشین ما حضور داشت ...

آقای سیامک کفالیان

ا سلام و تشکر از آژانس شباویز پرواز ، من و همسرم عید ٩٦ مارماریس رو انتخاب کردیم برای تعطیلات و هتل گرین نیچر دیاموند که واقعا خوب بود و خیلی خوش گذشت و یک خاطره از این سفر این بود که یک روز صبح خانمم کوله پشتی رو برداشت و رفت خرید تا ساعت ٦ عصر، زمانی که میرسه هتل سوار آسانسور میشه و طبقه ٥ رو میزنه بعد از چند دقیقه که در آسانسور باز میشه و همسرم میاد بیرون و میره سمت اتاق جلوی در که میرسه مبینه ...

آقای محمد عابدینی

سلام خاطره سفر خوبون با تور شباویز برای عید 96 هستش که براتون تعریف میکنم از خاطره خوبه جشن تحویل سال که با حضور همه و در فضای باز با دی جی ایرانی برگذار شد و تور کشتی با اجرای لیدر خوبمون خانم کامناز و دی جی ایرانی و جشن هر شب در هتل که بگذریم یه خاطره خیلی قشنگ برامون اتفاق افتاد...

خانم بهارک اخوان اقدم

یک خانوم وآقای مسن که با ما تو پرواز بودن با دو تا بشقاب پر غذا اومدن کنار ما نشتند توی لابی ، من هم سریع پرسیدم ببخشید خانوم مگه میذارند صبحانه بخوریم ، گفت آره مادر همه دارند می کشن ،شما هم برید . از قدیم گفتن وقتی گشنه می شی مغزت کار نمی کنه ، من تند تند رفتم به شوهرم بقیه دوستان گفتم بریم غذا بخوریم...

خانم سحر طیرانی شعر باف

من و خانواده ام به همراه یکی از بستگانمون تعطیلات عید 96 را در هتل الگانس اقامت داشتیم. شهر زیبا و دارای طبیعت بکری بود و ما از سکوت و آرامش این شهر خیلی خوشمون اومده بود و همچنین لیدر خیلی خوبمون که جاداره ازشون تشکر و قدردانی کنم که واقعا به ما در گذروندن بهترتعطیلات کمکمون میکرد کامناز عزیز بودن که ما واقعا دوستشون داریم ...

خانم فاطمه عباسی

اردیبهشت ماه سال گذشته من و همسرم مارماریس رو برای ماه عسل انتخاب کردیم(مثل همیشه از آژانس شباویز نامبر وان). من عاشق حیوانات هستم و واقعا لذت می برم هر بار که ترکیه سفر می کنم این همه مهربونی و احترام و به حقوق این فرشته های زمینی رو می بینم،مخصوصا در مارماریس....

خانم فاطمه آذرنیوشان

در سفری که به ترکیه داشتیم در شهر مارماریس ، من به همراه همسر ، پسرم و خانواده شوهر. تیم انیمیشن هر روز برنامه های جالبی داشتند و از صبح به فکر سرگرم کردن مردم بودند. در یکی از این روزها این گروه از صبح یک کاغذی دستشون بود و شروع می کردن به اسم نوشتن ، وقتی به کنار ما اومدن من دیدم که همه آقایون خانواده دارند اسم می نویسند به جز شوهر من خلاصه با کلی اصرار من شوهرم اسم نوشت ...

آقای سیامک اخوان اقدم

سال 94 سفری رویایی به مارماریس زیبا و فراموش نشدنی داشتیم و با راهنمایی و پیشنهاد عالی پرسنل پرمهر شباویز پرواز هتل فوق العاده کلاب توربان را انتخاب کردیم که اقامت در این هتل خوشی های سفر را دوچندان نمود.

معمولا در هتلهای شهرهای ساحلی ترکیه هرشب برنامه هایی برای سرگرمی مسافران اجرا می شود . یکی از این برنامه ها مسابقه بین زوجها از ملیتهای مختلف است. در یکی از شبهای اقامتمان در کلاب توربان این مسابقه اجرا شد و ما هم برای اینکه نشان دهیم ایرانیان مردمانی شاد ، سر زنده و اهل تعامل با دنیا هستند تصمیم گرفتیم در این برنامه شرکت کنیم ، دست خود را بالا بردیم(البته اصلا فکر نمی کردیم که انتخاب شویم) ولی از بد روزگار (!) انتخاب شدیم ...